کربلاراچگونه توصیف کنم؟


سوگل هستم !

ya_7ussain.jpg


زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم ***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

رندان تشنه لب را آبی نمیدهد کس ***گویی ولی شناسان رفتند از این ولایت

در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا ***سر ها بریده بینی بی جرم و بی جنایت

چشمت به غمزه ما را خون خورد و می پسندی***جانا روا نباشد خونریز را حمایت

در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود***از گوشه ای برون آی ای کوکب هدایت

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود***زنهار از این بیابان وین راه بی نهایت

ای آفتاب خوبان میجوشد اندرونم***یکساعتم بگنجان در سایه ی عنایت

این راه را نهایت صورت کجا توان بست***کش صد هزار منزل بیش است در بدایت

هرچند بردی آبم روی از درت نتابم***جور از حبیب خوشتر کز مدعی رعایت

عشقت رسد بفریاد گر خود بسان حافظ

قرآن زبر بخوانی در چارده روایت



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت19:54---9 آذر 1391
بگوکه ما هم ببینیم بالاخره ما رو شناخته اید یا نه
پاسخ:یازهراخانم هستید یا آقای خیرش؟


ساعت13:54---8 آذر 1391

میلاد

دیگه دیگه

پاسخ من:
شما خیلی مسخره هستید من شما رو می شناسم؟



taraneh
ساعت15:31---3 آذر 1391
آقای به اصطلاح میلاد...

از کجا مدیر وبلاگ رو می شناسی...

یه نشونی بده تا بشناسیم شما رو .. پاسخ:مهم اینه که ایشون اصلا حرفای مربوط به سوالات من رو نمی زنن!


میلاد
ساعت12:20---3 آذر 1391
سلام عشقم چه خبر
پاسخ:یک اینکه من عشق شما نیستم! دوم اینکه اگر کامل خودتون رو معرفی نکنید یه جور دیگه برخورد می کنم! سوم اینکه یه حسی به من میگه شما پسر نیستید ومی خواید منو اذیت کنید


aghil
ساعت16:11---27 آبان 1391
دلم بوسه اای میخواهد که از فشارش , چشمانم سیاهی رود چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد دوست داشتنی است.
وبت عالیه.
آپم منتظرتونم


مهدیه
ساعت18:24---26 آبان 1391
بد نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 26 آبان 1391برچسب:,ساعت 14:16 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com